.

środa, 18 października 2017

Co ja mam z Wami!



Na Wasze życzenie publikuję wyniki diagnozy, które zsumowałam z edukacyjną wartością dodaną. Mądrze brzmi, ale wyszła Wasza przyszłość :)

Gdziekolwiek będziecie, to zawsze stanowicie jedno: klasę.
Kolegi szukajcie na scenach świata:



 albo:


Tego kolegi w Szwajcarii (będzie miał swoją firmę zegarków):
Z tym kolegą warto utrzymywać znajomość - dyrektor banku:

O tym koledze będą mówić we wszystkich stacjach telewizyjnych na świecie (wg analizy  to wynalazca):

Tak się zastanawiam, po co dwóch świętych o tym samym imieniu?
Na misje pokojowe wyjedzie:

A mówił, że będzie piłkarzem:
Będzie znany nie tylko wśród filatelistów:

Będzie bohaterem wielu prelekcji:
 Coś ma wspólnego z Mikołajem:
Z dziewczętami było trudniej!

Wygrała  światowy konkurs wrotkarski i kupiła zamek: 

Na innym zamku odnajdziemy księżniczkę:

Kardiologiem będzie: 

Kilka razy sprawdzałam, a jednak...
Z lotami związana jest:

 Obieżyświatem zostanie:

Będzie mieć własną kawiarenkę.Wspaniałe miejsce na spotkania.
Wiadomo... będzie mieć własną drużynę koszykarską:
Uroda jej znana będzie na całym świecie. Wszyscy będą chcieć mieć jej podobiznę:
Przejdzie do historii:


Mnie zostaną wspomnienia:

Moi Drodzy! Chcieliście być na śmiesznych zdjęciach, jak Iza. Nie posiadam aż takich umiejętności, toteż to, co potrafiłam zrobić, przyjmijcie z przymrużeniem oka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz